Zadovoljstvo kupcev
4,9
je ocena naših kupcev na Googlu.
Brezplačna dostava
Pri nakupu nad 50 € krijemo stroške dostave.
Preverjena kakovost izdelkov
Smo najboljši v Sloveniji pri reševanju težav starejših.
Domov / Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju:
Blaginja, medicinski pripomočki, d.o.o.
Vodnikova cesta 105
1000 Ljubljana
Slovenija
DŠ: SI94814562
Matična številka: 8936846000
Telefon: 030 633 332
Email: info@blaginja.si 

  1. SPLOŠNA DOLOČILA

1.1 Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju SPP) urejajo obligacijske odnose med družbo Blaginja d.o.o., Vodnikova 105, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju prodajalec) in med kupci v spletni trgovini, kupci v maloprodajnih enotah ter pravnimi osebami ali samostojnimi podjetniki, ki v pravnem poslu nastopajo kot kupci blaga in/ali storitev prodajalca.

1.2 SPP se nanašajo na vsa razmerja med prodajalcem in kupcem, razen če sta se prodajalec in kupec za posamezni primer dogovorila drugače. V dvomu glede posebnega dogovora se za poseben dogovor štejejo samo dogovori v pisni obliki, pri čemer se kot pisna oblika prizna tudi elektronska komunikacija.

1.3 Pogoj za uporabo teh SPP je, da se je prodajalec v prodajni pogodbi, ponudbi ali drugih dokumentih (v nadaljevanju: pravni posel), s katerimi je bil posel sklenjen, nanje skliceval (zapis v npr. nogi dokumenta/predračuna), s tem pa je bila kupcu dana možnost, da se z njimi seznani.

1.4 Prodajalec si pridržuje pravico, da v posameznem pravnem poslu določi posebne pogoje, ki v primeru takšnega pravnega posla veljajo pred SPP. Navedeno velja tudi v primeru neskladja med določili posameznega pravnega posla in SPP.

1.5 Prodajalec ne priznava nobenih pogojev kupca, ki nasprotujejo tem SPP ali od njih odstopajo, razen če jih prodajalec izrecno pisno potrdi, pri čemer se kot pisna oblika prizna tudi elektronska komunikacija.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Blaginja se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost izdelkov,
    • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    • način plačila in dostave,
    • časovno veljavnost ponudbe,
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. SKLENITEV PRAVNEGA POSLA

3.1 Pravni posel med prodajalcem in kupcem velja za sklenjenega, kadar sta se pogodbeni stranki sporazumeli o bistvenih sestavinah posla, oziroma ko prodajalec prejme od kupca pisno izjavo, da njegovo ponudbo sprejema. Naročilo kupca mora biti dano v pisni obliki in poslano na naslov prodajalca po pošti, na njegov elektronski naslov ali preko njihove spletne aplikacije oziroma po ustaljeni poslovni praksi.

3.2 Z registracijo na www.blaginja.si postanete član BLAGINJE. Pravico do nakupa v spletni trgovini Blaginja imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne potrebujejo registrirati.

3.3 Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

3.4 Kupoprodajna pogodba med Blaginjo in kupcem je v spletni trgovini Blaginja sklenjena v trenutku, ko Blaginja kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.      

3.5 Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Blaginje in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

3.6. Blaginja se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Blaginja včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Blaginja kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

  1. POSTOPEK SPLETNEGA NAKUPA

4.1 Izbira izdelka: Na spletni strani www.blaginja.si  izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

4.2 Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.blaginja.si  se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”Odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

4.3 Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.

4.3.1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

4.3.2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavo z GLS ali osebnim prevzemom na prevzemnih mestih Blaginja.

4.3.3. Način plačila: Izbira se lahko med načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico VISA, MASTERCARD.

4.3.4. Koda za popust: Če ima uporabnik veljavno kodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »potrdi«.

4.3.5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

4.4 Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

  1. POSTOPEK OBVEŠČANJA O SPLETNEM NAKUPU

5.1 Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Blaginje so na spletni strani Blaginje vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

5.2 Blaginja lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

5.3 Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da ob zaključku nakupa pravna oseba vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

  1. DOBAVA IN ZALOGA

6.1 Prodajalec bo kupcu dobavil dogovorjene količine in vrste blaga oz. opravil storitev v dogovorjenem roku in v skladu z dogovorjeno pariteto. V primeru nenadnega izrednega povečanja naročil si prodajalec pridržuje pravico do spremembe dobavnega roka.

6.2 Dogovorjeni dobavni rok se ne šteje za bistveno sestavino pogodbe v smislu 104. člena OZ, razen če sta se stranki o tem dogovorili s posebno klavzulo (npr.: »ne pozneje kot« ipd.). Pogodbena kazen zaradi zamude dobavnega roka se prizna samo, če je posebej pisno dogovorjena.

6.3 Trgovinske klavzule Incoterms (Incoterms 2020) določajo medsebojne obveznosti prodajalca in kupca v zvezi z dobavo blaga.

6.4 Prevzem opravljenih količin oz. storitev se opravijo s podpisom primopredajnega zapisnika oz. dobavnice.

6.5 Vsa spletna naročila v spletni trgovini, oddana med delavnikom pred 12. uro, odpošljemo še isti dan v primeru plačila po povzetju in preko kreditnih kartic. 

Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. 

Naročila, naročena med vikendom in prazniki, pošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.blaginja.si Stroška dostave ni.

6.6 Nudimo vam dostavo vseh naročilnic ZZZS po Sloveniji. To pomeni, da v kolikor imate naročilnico ZZZS, vam vse artikle, ki jih morate dobiti preko naročilnice (izdaja ali izposoja) dostavimo na vaš dom.

Dostava na dom se obračuna po aktualnem ceniku.

Negovalna postelja na naročilnico se montira v naprej pripravljen prostor. V primeru, da prostor ni pripravljen in ga mora pripraviti monter, se obračuna 20 € / 30 min. V ceno priprave prostora so vključene lažja fizična dela in ne tudi odvoza materiala.

V primeru, da na dan v montaže pride do čakanja monterjev zaradi razjasnitev okoliščin montaže ali priprave prostora primernega za montažo, se dodatno obračuna  čas čakanja v znesku 30 eur / uro čakanja po enem prisotnem monterju.

6.7 Stroški pakiranja in dostave pri spletnem ali telefonskem nakupu nad 50,00 € so brezplačni. Cena pakiranja in dostave do 49,99 € je 4,99 €. Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Možen je tudi osebni prevzem v poslovalnicah Blaginje. V tem primeru stroškov dostave ni.

6.8 Pri naročilu počivalnika za starejše je dostava počivalnika zaradi velikosti izdelka izključena iz GLS dostave. Počivalnik za starejše je možno prevzeti na naših prevzemnih mestih; nudimo vam tudi plačljivo dostavo s strani našega monterja. V primeru dostave s strani Blaginjinega monterja je za vnos počivalnika v stanovanje in hišo s strani kupca potrebno zagotoviti dodatno osebo, ki bo montarju pomagal pri vnosu. Če kupec te osebe ne zagotovi, monter počivalnik izvrši dostavo do vrat.

Dostavo za Blaginjo opravlja GLS Slovenija, počivalnike dostavlja logistična služba Blaginje.

6.9 V spletni trgovini Blaginja imate na voljo tri možnosti zaloge:

  • Na zalogi
  • Ni na zalogi
  • Po naročilu (Predviden rok dobave je od 20 – 40 dni).

Zaloga se zaradi naših poslovalnic neprestano spreminja. Zaradi tega lahko pride do neskladja z zalogo v naši spletni trgovini in zalogo v skladišču. V primeru, da se zaloga spremeni, vas o tem obvestimo. Obvestimo vas tudi o predvidenem roku dobave. 

  1. CENE

7.1 Prodajalec si pridržuje pravico, da cene in pogoje, navedene v ceniku, spremeni, če nastopijo po sklenitvi pravnega posla nove okoliščine, ki vplivajo na ceno in pogoje.

7.2 Če je bil pravni posel sklenjen s sprejemom posamične prodajalčeve ponudbe, velja cena navedena v ponudbi, razen če je bilo pisno dogovorjeno drugače.

7.3 Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Blaginja ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Blaginja je enaka tako za registrirane člane, kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Slike izdelkov v spletni trgovini so simbolične.

7.4 Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Blaginja. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Blaginje ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

7.5 Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  1. FAKTURIRANJE 

8.1. Blaginja po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov.

8.2. V primeru osebnega prevzema dobi kupec natisnjen ali e-račun. V primeru plačila z gotovino dobi kupec gotovinski račun.

8.3. Z dne 22.1.2022 je začela veljati novela Zakona o davku na dodano vrednost, ki med drugim prinaša ukinitev izročanja papirnega računa. Tiskani račun bo Blaginja kupcu izročila le na njegovo izrecno željo.

  1. PLAČILO

9.1 Kupec je dolžan plačati kupnino po posameznem računu/predračunu skladno z dogovorjenimi plačilnimi pogoji in roki, na transakcijski račun prodajalca, ki je naveden na računu/predračunu.

9.2 Pogodbeni stranki sta sporazumni, da ima prodajalec pravico takoj in enostransko odkloniti prodajo blaga oz. izvedbo storitve, če kupec dolguje oziroma nima poravnanih svojih zapadlih obveznosti do prodajalca. Pogodbeni stranki sta nadalje sporazumni, da ima prodajalec pravico enostransko odkloniti dobavo blaga oz. izvedbo storitve na odloženo plačilo, če nastopijo okoliščine, ki močno zmanjšajo zaupanje prodajalca v plačilno sposobnost kupca (npr. občutno poslabšanje finančnega položaja kupca, ne- likvidnost kupca, blokada kateregakoli kupčevega transakcijskega računa, uvedba insolvenčnega postopka nad kupcem), če se po oceni prodajalca poslabša boniteta kupca ali če kupec na zahtevo prodajalca ne predloži ustreznega zavarovanja.

9.3 V primeru nastopa katerekoli od okoliščin, opisanih v točki 9.2, se lahko pogodbeni stranki dogovorita o nadaljnjem medsebojnem poslovanju za način plačila pred dobavo (plačilo po predračunu).

9.4 Rok plačila začne teči z dnem prejema blaga/opravljene storitve oz. z dnem izdaje računa. Za dan plačila se šteje datum prispetja plačila na transakcijski račun prodajalca.

9.5 Pri plačilu na transakcijski račun je potrebno sklicevanje, ki je zapisano na računu/predračunu.

9.6 Če kupec ugovarja kateri izmed postavk računa, je dolžan plačati nesporni del računa v predvidenem roku.

9.7 V primeru plačilne zamude je kupec dolžan plačati zakonske zamudne obresti, od dneva zamude dalje do plačila. 

V primeru neplačila bomo dolg prisiljeni sodno izterjali (38. c. člen ZIZ-a).

9.8 Zamudne obresti lahko zaračuna prodajalec z bremepisom, ki zapade v plačilo v 8 dneh od datuma bremepisa.

9.9 Stroške opomina prodajalec zaračuna z izdajo novega računa za plačilo, ki zapade v plačilo v 8 dneh od izdaje. Strošek opomina se obračuna po veljavnem ceniku.

9.10 Če bo kupec v zamudi s plačilom dveh zaporedno izstavljenih obračunov obresti, lahko prodajalec naslednja prejeta plačila obračunava v skladu z 288. členom OZ. To pomeni, da bo najprej obračunal stroške, nato obresti in končno glavnico in obvestil kupca s specifikacijo prejetega plačila. Pogodbeni stranki se tudi izrecno dogovorita, da se obveznosti z naslova glavnice poravnajo po vrstnem redu, kot je katera zapadla v izpolnitev, razen če je drugače pisno dogovorjeno.

9.11 Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Blaginje. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Blaginja pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

  1. PLAČILNE METODE

    (velja za spletno trgovino in lokacije maloprodajnih enot)

10.1 Kreditna kartica – naročeno blago varno plačate s kreditno kartico. Sprejemamo kreditne kartice, ki so izdane v Sloveniji (MasterCard, VISA). 

10.2. Plačilo po predračunu – Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo.

10.3. Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno, če želite plačilo ob prevzemu naročenega blaga (kurirju GLS ali dostava Blaginja). Ker je pri plačilu ob prevzemu mogoče le plačilo z gotovino, morate biti – ne glede na vrednost naročila – ob prevzemu osebno prisotni. 

10.4. Naročilnica ZZZS – Večino medicinskih pripomočkov pridobi zavarovana oseba neposredno pri podjetju Blaginja na podlagi naročilnice, ki jo izda pooblaščeni zdravnik. O upravičenosti do medicinskih pripomočkov na predlog pooblaščenega zdravnika odloča imenovani zdravnik.

  1. IZDAJA MEDICINSKEGA PRIPOMOČKA

11.1 Blaginja d.o.o. bo v skladu s Pravili obveznega zdravstvenega zavarovanja zavarovani osebi izdal medicinski pripomoček naveden na naročilnici ZZZS. Izdajatelj ne bo na željo zavarovane osebe izdal drugi tip medicinskega pripomočka kot je navedeno na naročilnic ZZZS. 

11.2 Izdajatelj mora  zavarovani osebi izdati količino navedeno na naročilnici. Kasnejše menjave artiklov po izdaji naročilnice niso možne.

11.3 Izdajatelj izdaja samo polne pakete in jih ne odpira za zadovoljevanja količine na naročilnici. V skladu s pravili ZZZS lahko izdajatelj izda do 10% manjšo ali večjo količino zaradi pakiranja pripomočkov, v kolikor se ne more skladati z predpisano količino.

11.4 Zavarovana oseba lahko pri izbiri izdaje izbere pripomoček, ki je v okviru standarda ZZZS (brez doplačila), lahko pa si izbere tudi nadstandardni artikel (z doplačilom). V primeru, da izbere nadstandardni artikel, mora zavarovana oseba podpisati izjavo o nadstandardu, s katero se strinja z doplačilom. Vrednost doplačila se obračuna po veljavnem ceniku.

  1. IZPOSOJA MEDICINSKEGA PRIPOMOČKA

12.1 Izposojevalec Blaginja d.o.o. bo v skladu s Pravili obveznega zdravstvenega zavarovanja zavarovani osebi izposodil medicinski pripomoček naveden na naročilnici ZZZS. Izposojevalec ne bo na željo najemnika ali izposojevalca izposodil drugi tip medicinskega pripomočka kot je navedeno na naročilnic ZZZS. Primer: namesto hodulje – navadne ne more Blaginja d.o.o. izposoditi hodulje s kolesi ali namesto vozička standardnega izposoditi hoduljo s kolesi. 

12.2 Med tekom izposoje medicinskega pripomočka lahko na željo najemnika izposojevalec v okviru šifre medicinskega pripomočka, napisanega na naročilnici ZZZS, izvede menjavo artikla, vendar v okviru predpisane šifre. V kolikor zavarovana oseba želi imeti drug medicinski pripomočke kot je naveden na naročilnici, mora že izposojen medicinski pripomoček najprej vrniti in nato pridobiti novo naročilnico za želeni pripomoček.

12.3 Menjave artiklov v okviru iste šifre medicinskega pripomočka se obračunava po aktualnem ceniku.

12.4 Zavarovana oseba lahko pri izbiri izposoje izbere pripomoček, ki je v okviru standarda ZZZS (brez doplačila) lahko pa si izbere tudi nadstandardni artikel (z doplačilom). V primeru, da izbere nadstandardni artikel, mora zavarovana oseba podpisati izjavo o nadstandardu s katero se strinja z doplačilom. Vrednost doplačila se obračuna po veljavnem ceniku.

12.5 Najemnik se zavezuje, da bo izposojeni/e artikel/e uporabljala s skrbnostjo dobrega gospodarja in v skladu s prejetimi navodili. Zavarovana oseba bo izposojen artikel/e na svoje stroške redno vzdrževala in čistila.

12.6 Najemnik se je dolžan v primeru vzdrževanja ali servisiranja artikla/ov, obrniti izključno na izposojevalca. Izposojevalec zavarovani osebi izrecno prepoveduje angažiranje tretjih oseb, ki bi posegali v izposojeni artikel.

12.7 V skladu s Pravili obveznega zdravstvenega zavarovanja mora najemnik medicinski pripomoček vrniti:

  • ko izteče čas izposoje,
  • če se bo uporabnik preselil v dom za starejše, posebni socialno-varstveni zavod ali zavod za usposabljanje, kjer so medicinski pripomoček dolžni zagotoviti znotraj zavoda (npr. standardni voziček, hoduljo, sobno dvigalo, dvigalo za kopalnico, negovalno posteljo z vsemi dodatki itd.),
  • če ga uporabnik ne potrebuje več ali
  • če bi pripomoček postal neuporaben zaradi sprememb v zdravstvenem stanju uporabnika

12.8 V primeru, da se medicinski pripomoček vrne izposojevalcu poškodovan ali uničen, je najemnik oz. njegov pravni zastopnik dolžan plačati celotno kupnino izdelka.

12.9 Vse artikle je potrebno vrniti izposojevalcu medicinskega pripomočka do predvidenega datuma vračila na naročilnici oz. v primeru podaljšanja izposoje prinesti novo naročilnico za podaljšanje izposoje medicinskega pripomočka. 

12.10 Ob prenehanja uporabe, smrti uporabnika  ali pretečenih naročilnic je potrebno pripomoček vrniti izposojevalcu Blaginja d.o.o. najkasneje v roku 5 delovnih dni. 

12.11 Novo naročilnico ali vračilo medicinskega pripomočka je potrebno urediti v 5 delovnih dni od predvidenega datuma vračila. V nasprotnem primeru izposojevalec prevzemniku zaračuna dnevno uporabnino za izposojen artikel po veljavnem ceniku od dneva izteka naročilnice do vračila oz podaljšanja pripomočka.

12.12 Najemnik lahko naroči prevzem medicinskega pripomočka na njegovem naslovu, ki ga izvrši izposojevalec. Storitev prevzema medicinskega pripomočka na naslovu najemnika se zaračuna po veljavnem ceniku. Izposojevalec se bo po svojih najboljših močeh potrudil čim hitreje prevzeti izposojeni medicinski pripomoček.

12.13 Najemnina se obračuna do dneva vračila izdelke izposojevalcu in ne do dneva, ko najemnik naroči prevzem pripomočka.

  1. SAMOPLAČNIŠKA IZPOSOJA

13.1 Blaginja d.o.o. omogoča tudi samoplačniško izposojo najrazličnejših medicinskih pripomočkov iz naše ponudbe.

13.2 Izposojevalec in najemnik bosta na začetku izposoje sklenila najemno pogodbo.

13.3 Izposojevalec bo ob sklenitvi najemne pogodbe z najemnikom zaračunal pripravo medicinskega pripomočka po veljavnem ceniku.

13.4 V primeru, da najemnik želi, da mu izposojevalec dostavi na dom artikle iz najemne pogodbe, mu bo za to po veljavnem ceniku zaračunal dostavo na dom.

13.5 Najemnik se zavezuje izposojeni/e artikel/e uporabljal s skrbnostjo dobrega gospodarja in v skladu s prejetimi navodili. Najemnik bo izposojeni artikel/e na svoje stroške redno vzdrževal in čistil.

13.6 Najemnik se je dolžan v primeru vzdrževanja ali servisiranja  artikla/ov, obrniti izključno na izposojevalca. Izposojevalec najemniku izrecno prepoveduje angažiranje tretjih oseb, ki bi posegali v izposojeni artikel.

13.7 V primeru, da se pripomoček vrne izposojevalcu nazaj poškodovano ali uničeno, je najemnik oz. njegova pravni zastopnik dolžan plačati celotno kupnino izdelka.

13.8 Izposojevalec bo najemniku za čas izposoje artiklov zaračunal dnevno najemnino po veljavnem ceniku.

13.9 Najemnik lahko ob vračilu naroči prevzem medicinskega pripomočka na njegovem naslovu, ki ga izvrši izposojevalec. Storitev prevzema medicinskega pripomočka na naslovu najemnika se zaračuna po takratnem veljavnem ceniku. Izposojevalec se bo po svojih najboljših močeh potrudil čim hitreje prevzeti izposojeni medicinski pripomoček.

13.10 Najemnina se obračuna do dneva vračila izdelke izposojevalcu in ne do dneva ko najemnik naroči prevzem pripomočka.

  1. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE – SPLETNI NAKUP

14.1 Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@blaginja.si  ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

14.2 Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Blaginja d.o.o. Vodnikova cesta 105, 1000 Ljubljana, Slovenija. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

14.3 Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

14.4 Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

14.5 Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

14.6 Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ

14.7 Blago morate vrniti v embalaži, v kateri ste ga prejeli, ali v drugi primerni embalaži. Vaša pravica do odstopa od pogodbe velja izključno za blago, ki je vrnjeno v enakem stanju, kot je bilo prejeto, vključno z originalnimi etiketami. Izdelkov pakiranih v posebnem pakiranju, na primer spodnjega perila, posteljnine, ali uporabljenih toaletnih stolov ali nastavkov za WC ni možno vrniti ali zamenjati.

  1. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE – V NAŠIH POSLOVALNICAH

15.1 Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki pokriva prodajo potrošnikom (B2C), takšne določbe za klasično prodajo nima. Kupcu sta namreč vedno na voljo odgovornost za stvarne napake (37. do 40. člen ZVPot) in garancija za brezhibno delovanje (14b. do 21. člen ZVPot). 

Torej, če ima kupljeno blago napako, ima kupec vedno možnost ukrepanja po ZVPot.

  1. ODSTOP OD PRAVNEGA POSLA

16.1 V primeru kršitev obveznosti s strani prodajalca, kupec prodajalca opomni na izpolnitev obveznosti in mu določi dodaten primeren rok za izpolnitev obveznosti, ki ne sme biti krajši od 8 dni. Če prodajalec v navedenem roku kršitve ne odpravi, lahko kupec odstopi od pravnega posla brez odpovednega roka.

16.2 Pogodbeni stranki sta sporazumni, da ima prodajalec pravico odstopiti od pravnega posla brez odpovednega roka:

  • če kupec dolguje oziroma nima poravnanih svojih zapadlih obveznosti do prodajalca,
  • v primeru kupčeve zamude s plačilom v roku dogovorjenim s posameznim pravnim poslom,
  • če je nad kupcem uveden stečajni ali likvidacijski postopek, oziroma postopek prisilne poravnave,
  • če postane kupec po oceni prodajalca insolventen, čeprav insolventnost ni bila ugotovljena s sodno odločbo, ali če obstajajo drugi razlogi, iz katerih lahko prodajalec utemeljeno sklepa, da kupec ne bo mogel izpolniti svojih obveznosti,
  • če kupec preneha s poslovanjem,
  • če je bil proti kupcu izdan sodni nalog za plačilo dolgov ter so njegovi računi zaradi tega blokirani več kot 3 dni,
  • če po oceni prodajalca pride do takšnega negativnega razvoja v ekonomskem, pravnem ali kadrovskem položaju kupca ali nastopijo druge takšne okoliščine, zaradi katerih bi prodajalec prišel ali bi utegnil priti v bistveno neugodnejši položaj, ali ki bi močno omajale zaupanje prodajalca v kupca in/ali njegovo sposobnost izpolniti obveznosti, oziroma ki bi utegnile kakorkoli ogroziti, otežiti ali onemogočiti izpolnjevanje kupčevih obveznosti.

16.3 Če je pravni posel sklenjen za nedoločen čas, ga lahko vsaka od pogodbenih strank odpove z enomesečnim odpovednim rokom, pri čemer se posla ne sme odpovedati med izvajanjem operacije, če bi to lahko povzročilo  stranki poslovno škodo, razen če se druga stranka s takšnim zaključkom strinja.

16.4 Izjavo o odpovedi oz. odstopu je potrebno podati s priporočeno poštno pošiljko, ki se šteje za vročeno naslednji delovni dan od datuma oddaje pošiljke na pošto.

16.5 Izjava o odpovedi oz. odstopu od pravnega posla začne veljati z dnem vročitve, izvedene na način, opisan v točki 10.4 in velja za vnaprej.   

  1. GARANCIJA

Izdelki v prodaji in v spletni trgovini Blaginja imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu/navodila za uporabo, ki je priložen vsakemu izdelku.

Garancija se uveljavlja s kopijo računa. 

Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno. 

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo oz. popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in servisom, se lahko obrnete na info@blaginja.si  

  1. REKLAMACIJE

Blaginja izda račun, ki je ob garancijskem/tehničnem listu (Navodilo za uporabo) veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.

18.1 O očitnih napakah glede količine in kakovosti blaga oz. storitev mora kupec nemudoma obvestiti prodajalca.

18.2 Skrite napake mora kupec javiti nemudoma, ko je napako opazil. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo po preteku 3  mesecev od prevzema blaga oz. storitev. Prodajalec ne odgovarja za napake, če kupec blaga ni hranil v skladu z navodili in običajno prakso glede skladiščenja in so napake nastale zaradi neprimerne hrambe.  Prodajalec upošteva reklamacije kupca le, če so podane pisno, pravočasno in so utemeljene v smislu določb OZ. Reklamacije se dostavljajo pisno na prodajno mesto ali po elektronski pošti na bo b2b@blaginja.si    

18.3 Prodajalec se je dolžan odzvati na reklamacijo in začeti postopek reševanja reklamacije, kakor hitro je mogoče, najpozneje pa v roku 8 dni od dne prejema obvestila o reklamaciji. Reklamacija mora biti rešena v razumnem roku, to je takšnem, ki je objektivno potreben, da se opravijo postopki, potrebni za ugotavljanje dejanskega stanja in rešitev reklamacije.

18.4 Če sta pogodbeni stranki glede ugotovitve stanja reklamiranih lastnosti različnega mnenja, mora pregled blaga oz. storitev izvršiti neodvisni izvedenec ustrezne stroke. Če se ob tem izkaže, da je reklamacija utemeljena, stroške ekspertize poravna prodajalec. Če se izkaže, da reklamacija ni bila utemeljena, je stroške ekspertize dolžan plačati kupec.

18.5 V primeru utemeljene reklamacije lahko kupec:

  • zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali mu izroči drugo stvar brez napake,
  • zahteva znižanje kupnine,
  • odstopi od pravnega posla.

18.6 Kupec ne sme vrniti prodajalcu reklamiranega blaga brez njegovega predhodnega pisnega soglasja. Brez izrecnega soglasja prodajalca kupec blaga, za katerega teče postopek reklamacije, prav tako ne sme uporabiti, sicer mu za porabljeno količino blaga pravica do reklamacije ugasne.

18.7 Prodajalec odgovarja samo za navadno škodo, ki je nastala kupcu zaradi napake dobavljenega blaga. Za izgubljen dobiček, zastoj v proizvodnji ipd. prodajalec ne odgovarja.

18.8 Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja od vrednosti dobavljenega blaga.

  1. STVARNE NAPAKE

Po definiciji 37. člena ZVPot gre za stvarno napako, če:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan  le zaradi obvestila.

19.1 Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

19.2 Rok za uveljavljanje je opredeljen v 37a. členu. Potrošnik mora stvarno napako uveljavljati v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a hkrati ne sme preteči več kot 2 leti od izročitve, saj po tem roku prodajalec ne odgovarja več za stvarno napako. V primeru, da gre za rabljeno stvar je prodajalec odgovornosti razbremenjen po 1 letu.

19.3 Poleg tega se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Če stvarno napako uveljavljamo kasneje je potrebno dokazovati tudi obstoj stvarne napake ob izročitvi.

19.4 Potrošnik ima pri stvarni napaki možnost zahtevati alternativno brez vrstnega reda:

  • odpravo napake na blagu,
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • zamenjavo blaga z novim brezhibnim,
  • vračilo plačanega zneska.

19.5 Potrošnik pa ima tudi pravico zahtevati povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. 

19.6 Odgovornosti za stvarno napako se prodajalec nikoli ne more izogniti. Lahko pa se je razbremeni, če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.

19.7 Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če pa je sporen mora prodajalec prav tako najpozneje v 8 dneh potrošniku odgovoriti na zahtevo.

  1. VIŠJA SILA

20.1 Prodajalec ni dolžan opraviti storitev oz. dobaviti kupcu pogodbenih količin in vrst blaga niti izpolniti dobavnega roka v primeru višje sile. Prodajalec je tudi prost odgovornosti za škodo, ki je nastala zaradi višje sile (153. člen OZ). Za višjo silo veljajo okoliščine, do katerih je prišlo zaradi vzroka, ki je bil izven narave stvari in njegovega učinka ni bilo mogoče pričakovati, ga preprečiti ali se mu izogniti (nepredvidljivo in neobvladljivo zunanje dogajanje). Razen običajnih vzrokov, ki jih upošteva sodna praksa, se kot primer višje sile smatrajo tudi ukrepi državnih organov, ki povzroči  motnje v dobavi oziroma bi onemogočili nabavo ali dobavo blaga.

20.2 O nezmožnosti izpolnitve pravnega posla zaradi nastopa višje sile mora prodajalec obvestiti kupca pisno.

20.3 V času trajanja višje sile pogodbene obveznosti strank mirujejo, razen obveznost plačila za že dobavljeno blago oz. že opravljeno storitev.

20.4 Če višja sila traja več kot 1 mesec, se stranki dogovorita o nadaljnji usodi pravnega posla. Če se stranki ne bosta mogli sporazumeti, ima vsaka izmed strank pravico do enostranske prekinitve pravnega posla s pisnim obvestilom drugi stranki (329. člen OZ).

  1. POSLOVNA SKRIVNOST

21.1 Celoten pravni posel, vključno z vso dokumentacijo, ki se nanj nanaša, se šteje za poslovno skrivnost, pogodbeni stranki pa bosta podatke o medsebojnem poslovanju na podlagi pravnega posla ustrezno zaščitili in onemogočili dostop do le-teh s strani tretje osebe. Odgovorne osebe pogodbenih strank so za izdajo podatkov, ki so opredeljeni kot poslovna tajnost, kazensko odgovorne.

21.2 Stranki soglašata, da bosta zagotavljali poslovno skrivnost in bosta to uporabili le za namene opravljanja predmeta pravnega posla. Nadalje stranki soglašata, da ne bosta razkrili poslovne skrivnosti nikomur, razen matični družbi, odvisnim, pridruženim ali drugače skupaj obvladovanim družbam ter tistim svojim zaposlenim ali sodelavcem v teh družbah, ki so zadolženi za pregled teh informacij in ki informacije potrebujejo za svoje delo.

21.3 Obveznost varovanja poslovnih skrivnosti ne velja v primerih, ko:

  • je pogodbena stranka seznanjena s poslovno skrivnostjo še preden jo je prejela s strani druge pogodbene stranke;
  • poslovna skrivnost postane javna iz drugega razloga, kot pa zaradi kršitve pravnega posla;
  • je poslovno skrivnost pogodbena stranka neodvisno razvila brez kršitve določb medsebojnega pravnega posla;
  • je poslovna skrivnost s strani pogodbene stranke posredovana na zahtevo pristojnega sodišča ali drugega državnega organa;
  • pogodbena stran na podlagi pisnega  pooblastila druge pogodbene strani posreduje poslovno skrivnost tretji osebi;
  • je poslovna skrivnost prejeta s strani tretje osebe brez podobnih omejitev in brez kršenja medsebojnega pravnega posla.

21.4 Kupec dovoljuje in pooblašča prodajalca, da izbrane podatke iz saldakontov posreduje bazam podatkov, ki se vodijo centralizirano pri družbah, ki izdelujejo bonitetne informacije.

  1. ELEKTRONSKO POSLOVANJE

22.1 Elektronska izmenjava podatkov

22.1.1 Vsebina, postopki in varovanje e-poslovanja

Pogodbeni stranki se lahko dogovorita, da bosta dogovorjene poslovne listine izmenjevali v elektronski obliki.

Ko se pogodbeni stranki dogovorita, kaj je predmet elektronskega poslovanja (katere poslovne listine – npr. naročila, dobavnice, računi …), določita tehnični protokol izmenjave podatkov vključno z načinom varovanja podatkov v procesu prenosa.

22.1.2 Tehnični protokol izmenjave podatkov obsega:

  • način prenosa podatkov,
  • ščitenje podatkov ob prenosu (pgp …),
  • elektronsko podpisovanje dokumentov (npr. e-računi),
  • časovno žigosanje.

22.2 Varnost. Blaginja uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije skrbi Saferpay.     

22.3 Komunikacija. Blaginja bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Blaginja izrecno spoštovala.

22.4 Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Blaginja omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Blaginja pregleda. Blaginja ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Blaginja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Blaginja dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Blaginja ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Blaginja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Blaginjo.

22.5. Pravno obvestilo. Spletna trgovina Blaginja in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

22.6. Omejitev odgovornosti. Blaginja se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Blaginja  ne uspe v primernem času popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Blaginja kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

22.7. Izključitev odgovornosti. Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje  ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo  pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

  1. VELJAVNOST SPP

23.1 Morebitna neveljavnost posamezne določbe SPP ali pravnih poslov ne vpliva na veljavnost preostalih določb teh SPP in/ali pravnih poslov, sprejetih na njihovi podlagi.

23.2 SPP veljajo za nedoločen čas oziroma do uveljavitve novih oziroma spremenjenih SPP.

23.3 Ob uveljavitvi novih SPP bo prodajalec spremembe  objavil tudi na svoji spletni strani www.blaginja.si 

  1. KONČNE DOLOČBE

24.1 Prodajalca in kupca vežejo samo tiste obveznosti, ki so navedene v teh SPP oziroma so med njima pisno dogovorjene, in tiste določbe OZ, drugih zakonov in predpisov, ki so obligatorne narave.

24.2 Vsaka pogodbena stranka je dolžna spremembo podatkov glede sedeža družbe ali morebitnih drugih podatkov, v pisni obliki nemudoma sporočiti drugi pogodbeni stranki.

24.3 Pogodbeni stranki ugotavljata, da imata zaradi skupnih interesov obveznost ravnanja z odpadno embalažo skladno z zahtevami 26. člena Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno urejeno tako, da sta to obveznost pogodbeno prenesli na družbe pooblaščenke za ravnanje z odpadno embalažo.

24.4 Za razlago in presojo vseh določb teh SPP, kakor tudi za urejanje razmerij iz vseh pravnih poslov, ki iz njih izhajajo, se uporablja pravo Republike Slovenije.

24.5 Z naročilom oz. nakupom pri prodajalcu kupec izjavlja, da je v celoti seznanjen s temi splošnimi pogoji in sprejema vsa določila teh splošnih prodajnih pogojev.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

25.1 Blaginja spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Blaginja se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

25.2 Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@blaginja.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Blaginja bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

25.3 Blaginja se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Blaginja prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

25.4 V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca/uporabnika.

25.5 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Blaginja, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Naše stranke so povedale

So dosegljivi po telefonu, pomagajo s konkretnimi nasveti. Zanesljivi in ob naročilu poskrbijo za hitro dostavo.

Anita Mozgan

S podjetjem Blaginja imam samo pozitivne izkušnje: zelo uporabni nasveti, prijaznost in zanesljivost. Toplo priporočam.

Borut Čebašek

Enkratni, strokovni, prijazni, vedno pripravljeni za pomoč in vedno z nasmehom. Hvala Vam za vse!

Marija Zalokar

Moram povedati, da sem s poslovanjem podjetjem Blaginja zelo zadovoljen. Prav zadeve, ki bi mi jih moral svetovati za dobavo osebni zdravnik, mi jih je priporočilo to podjetje. Zato se rad vračam za potrebne nabave k podjetju Blaginja

Jože Vehar

Hitri, polni razumevanja, v pomoč z nasveti, skratka vrhunski.

Špela Smrekar

Izredno prijazni ljudje, velika izbira izdelkov, naročeno dostavijo pred hišna vrata. Izdali so knjigo Kaj mi pripada v jeseni življenja, sproti obveščajo o zakonskih novostih,kar je za uporabnike izredno pomembno. KAR TAKO NAPREJ...

Tanja Cerjak

Žena je po operaciji morala en mesec spati in počivati samo na hrbtu. Najeta bolniška postelja se je izvrstno obnesla. Pohvala tudi podjetju za nekompliciran postopek najema.

Rok Babnik

Blaginja, Klavdija in Gašper, sta zame zelo dragocena, saj znata prisluhniti, svetovati in ponuditi, ravno takrat in ravno tisto, kar potrebujem za nego moje 95 letne mame. Hvala, ker ste!

Vidka Sega

Imate kakšno vprašanje glede medicinskih pripomočkov?

Naročilo z domačega kavča
Dostava na dom
Osebni pristop
Strokovno svetovanje
Osveščanje strank

Prijavite se na naše e -novice

Naše e-novice so izobraževalne kot tudi zabavne. Še najmanj pa so prodajne. Ljudje jih zelo radi berejo, saj je iz njih zelo veliko naučijo.

Hvala! Uspešno ste se prijavili na e-novice.