Včasih se zmotite sami, včasih pride do napake pri nas. Vedno smo vam na voljo, z veseljem vam prisluhnemo in v dogovoru z vami pomagamo poiskati najboljšo rešitev za vas.
Najbližji servis za garancijska popravila
Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate pri nas in na pooblaščenih servisih po Sloveniji.
Reklamacije ob prevzemu pošiljke
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih, če je pošiljka odprta, poškodovana, ali pa je dostavljeni izdelek polomljen, uničen in v ostalih podobnih primerih, lahko uveljavljate stvarno napako. Priporočamo, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino.
Poškodbe zabeležite s fotografijo. V kolikor je le mogoče skupaj z dostavljavcem izpolnite tudi zapisnik ter nam oboje posredujte skupaj s sporočilom na naš kontaktni naslov.
Zavrnitve in spremembe računov
Upoštevajte pravilo: en račun – en kupec. Če kupujete za vas osebno in za vaše podjetje, potem se morate registrirati dvakrat. Uporabljate lahko isti e-poštni naslov, razlikovati se morajo le gesla. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine, prosimo, da za vsakega kupca odprejo poseben račun.
Če ste davčni zavezanci, ta podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila.
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu.
Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.
Garancija in pooblaščeni servisi
Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Seznam pooblaščenih servisov za vaš izdelek prejmete z izdelkom. Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi pri nas.
Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi. V tem primeru skladno z zakonodajo ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec. Zadošča naš račun in v primeru, ko gre za garancijo, ki presega zakonsko določene pravice, tudi neizpolnjen garancijski list ali ponudbo z navedenimi garancijskimi pogoji.
Garancija preneha veljati pri:
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- pri spremembah na artiklih
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu
- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.
Vračilo izdelkov – odstop od pogodbe
Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka tega vrnejo na naš naslov ali pa na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.
Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodajte k izdelku. Samo to, da pošljete izdelek na naš naslov, ne šteje kot odstop od pogodbe. Potrebujemo tudi vašo jasno pisno izraženo odločitev, da odstopate od pogodbe.
Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.
V primeru odstopa od pogodbe sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zato priporočamo, da blaga v času do odstopa od pogodbe in vrnitve ne uporabljate neomejeno. Priporočamo:
- da opravite ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih prodajalnah
- da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče.
Odstop od pogodbe ni mogoč v naslednjih primerih:
- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer izdelava počivalnika po meri in podobno)
- če gre za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katere nimamo vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa pogodbe
- če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe
- če gre za nakup blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi
- če gre za vračilo oblačil, ki so bila nošena ali oprana ali pa so bila z njih odstranjene (odrezane, odšite, …) originalne etikete, značke oziroma druge označbe
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
Vrnjeno blago bomo pregledali ter vaš predlog za odstop od pogodbe obravnavali najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu blaga na naš naslov.
V primeru odstopa od pogodbe skladno z zakonodajo vam bomo kupnino vrnili v zakonskem roku. Vračilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj na naš naslov. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.
V primeru, ko ugotovimo zmanjšano vrednost blaga, lahko uveljavljamo zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za odstop od pogodbe bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.
Stvarne napake
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled v stanju, v kakršnem ste ga prejeli.
Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, tako da bo postopek hitreje stekel.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Blaginja na Vodnikovi cesta 105 v Ljubljani, pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Ostale reklamacije
V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na kontaktni naslov. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.
V primerih, ko ne morete odstopiti od pogodbe, uveljaviti stvarno napako ali zahtevati popravilo v garanciji, bomo vaše zahtevke in reklamacije obravnavali individualno. Prosimo, da se v teh primerih za vračilo blaga na naš naslov predhodno dogovorite z nami.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES:
- izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
- objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.